Laatste dagen in Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Tsjeard en Jannie Halbersma en Bouwma - WaarBenJij.nu Laatste dagen in Australie - Reisverslag uit Perth, Australië van Tsjeard en Jannie Halbersma en Bouwma - WaarBenJij.nu

Laatste dagen in Australie

Door: Tsjeard en Jannie

Blijf op de hoogte en volg Tsjeard en Jannie

24 Mei 2010 | Australië, Perth

Hallo allemaal,

Gister zijn we van Townsville naar Sydney gevolgen om vervolgens twee uurtjes later van Sydney naar Perth te vliegen en daar zitten we dan nu.
Van de Oostkust naar de Westkust. In de korte broek vertrokken uit het tropische Townsville en 's avonds rond de klok van negen in de kou van Perth geland.

In Perth spenderen we nog drie dagen om vervolgens naar Jakarta te vliegen. We hebben de noodzakelijke dingen geregeld voor Azie en de rest zien we daar wel. Ons volgende verhaal zal dan ook vanuit Azie worden geschreven.

We gaan nu nog even genieten van onze laatste dagen in Australie

Tot later......

• 24 Mei 2010 - 08:20

Gerrit:

Veel plezier! Ik probeer je nog even te bellen! Groetjes

• 24 Mei 2010 - 12:10

Joke:

Hi meid, op 20 aug ustus landen wij ook in Perth, ng leuke tips?
    Enjoy!!

• 24 Mei 2010 - 14:57

Arendje:

hoi jullie beleven wel
    wat dit lijkt me een hele belevenis nog veel
    plezier

• 25 Mei 2010 - 07:56

Arnold & Elise:

Heeey!!!

Wel een hele overgang.... zo van de warmte van Townsville naar het koudere Perth... Maar zal de pret vast niet drukken ;)... Straks naar Jakarta, weer een heel avontuur.

We vroegen ons nog af of jullie in het kader van de binding met Friesland gister nog 240 km. hebben gefietst... ;)

Geniet nog even van Australië en een goede reis naar Jakarta!

Groetjes!!

• 25 Mei 2010 - 19:47

Rika:

Geweldig leuk om jullie berichten te lezen.
    Wens jullie nog 'n super leuke tijd toe.
    Gr Peter en Rika

• 26 Mei 2010 - 06:46

Jacob:

No goeie. No is it wol wat, ik hie earst de alfesteden stept en dernei fietst mei Sjaak. Sjaak hat my hielendal nei hus ta fietst. Ik koe net mear. Ik ha em gelokkig wol utfietse kinnen.

In goeie reis!

Jacob

• 28 Mei 2010 - 06:44

SDS:

Tsjeard je gaat toch niet naar Oosterlittens!?!?!?!?!?!?!?! Kom maar bij SDS dan kan je tenmiste nog een beetje op niveau spelen!