1e week voorbij - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tsjeard en Jannie Halbersma en Bouwma - WaarBenJij.nu 1e week voorbij - Reisverslag uit Sydney, Australië van Tsjeard en Jannie Halbersma en Bouwma - WaarBenJij.nu

1e week voorbij

Door: Tsjeard en Jannie

Blijf op de hoogte en volg Tsjeard en Jannie

15 Oktober 2009 | Australië, Sydney

Daar zijn we weer,

Alweer een week voorbij. De tijd gaat enorm snel. Bedankt voor alle felicitaties, leuk!
Met mijn verjaardag zijn we wezen snorkelen en duiken op het Great Barrier Reef. Echt geweldig. we hebben zo genoten van het blauwe warme water de vissen en het koraal. We hebben zelfs met een (wilde) schilpad gezwommen. De onderwaterwereld is zo indrukwekkend en rustgevend. En ik (Jannie) vond het niet eens eng om te duiken. Tsjeard had al enige ervaring dus die vond het een makkie. Het was een introductie duik van een half uur en we zijn tot 6.6 meter diepte geweest. Het was lekker makkelijk want de instructor deed alles voor je.(behalve het ademhalen dan) Ook het snokrelen was super en ja Tsjeard ook dan kun je je verbranden ;-) .
We zijn gister terug gekomen uit het regenwoud. Ook weer zoiets moois. De geweldige natuur en de dieren die daar leven. Ons hostelstond midden in het woud en was perfect voor ons. We hadden de kamer voor ons zelf en konden hier lekker bij komen van alle indrukken. We zijn vanmorgen vertrokken uit Cairns en zitten nu in Mission Beach. Vanavond gaan we gezellig een biertje drinken op het strand. Nu gaan we proberen een paar foto's erbij toe te voegen. See ya!

• 15 Oktober 2009 - 08:22

Gelmer & Nienke :

Wederom podiumplekje! En wel nummer 1!

Klinkt goed leden!

Keep up the good work.

No worries...

Gelmer en Nienke

• 15 Oktober 2009 - 11:26

Jem:

wooow.. klinkt suuuuper geweldig!

genieten!!! tis hier lekker fris aan het worden! hihi

• 15 Oktober 2009 - 12:31

Arjanne:

Het wordt hier al aardig herfst, maar bij jullie natuurlijk niet! Lente?

• 15 Oktober 2009 - 16:14

Joyce:

Heej!

Klinkt goed zeg! Ben benieuwd naar de foto's! Hoe is het weer daar eigenlijk?? Have fun xx

• 15 Oktober 2009 - 20:26

Ineke:

Hoi Tsjeard en Jannie,
    Alwer in wike fourt en dan al fan alles belibje.
    Wy leze jimme berichten mei in soad plesier.
    Groetsjes fan Hotze en Ineke + kids.

• 16 Oktober 2009 - 07:44

Elise:

Zoow!!! gaaf wat jullie allemaal beleven!! Duiken is super hé!! en daarna het regenwoud in.... Als echte survivals... Watvoor dieren hebben jullie daar gezien??

We wachten met geduld op de foto's ;)!!! Hier is het onderhand een stuk kouder en lekker herfstachtig!!! Als we de loterij winnen komen we die kant op!! ;) Daar is de temperatuur vast een stuk beter!!

Tot de volgende keer!

Groetjes, Elise

• 16 Oktober 2009 - 11:22

(omke) Peter:

Wat leuk om deze berichtjes te lezen ook al staan ze op de kop( down under)ha ha ha
    nou ik zou zeggen ALLE WILLE ook namens mijn vrouw

• 16 Oktober 2009 - 14:11

Gerrit:

Leuk!! Al mobiele nummers?

• 16 Oktober 2009 - 20:27

Marten:

Ha Halbie en Frou,

Ik winskje jim folle wille ta de kommende tiid en oan dit 1e ferhaal te lezen sil dit jim ek fest lukke.

Meitsje der wat fan en meitsje ús hjir yn it ynmiddels wat kaldere fryslan mar jaloers. (dat sille wy wol bij jim dwaan at we de redens under biene meie fan't winter)

Groetnis Marten

• 17 Oktober 2009 - 09:53

Marij & Sjaak:

Mooi!

Tsjeard, hoefdest net speciale piltsjes te nimmen foar it dûken.

In soart wille dêr! Wy sille jûn Zeist efkes op syn kop sette!

Groetnis Marij en Sjaak

• 18 Oktober 2009 - 09:54

Tsjalling :

Hé mensjes,

ik word steeds meer jarloers op jullie..
    We blijven jullie volgen en doen zo de nodige ideeën op voor ons tripje!!

Have fun!!

p.s. Broekster Boys -SDS 4-0. Speelden redelijk maar zelf niet kunnen scoren en gemakkelijk doelpunten tegen krijgen.

• 19 Oktober 2009 - 07:23

Gelly :

Hey,

Ut stiet op jim meel jer.

x

• 24 Oktober 2009 - 19:46

Martin En Ytsje:

Hoi Tseard en Jannie,
    Efkes in buurpraatsje mei dyn mem Tseard, brocht ûs op it idee om jimme site efkes op te sikjen. Leuk jimme avonturen te lêsen.
    Folle nocht en wille fjirder ta winske! Oant in oare kear!

groetnis, fan Martin en Ytsje.

• 26 Oktober 2009 - 11:15

Stiena En Melle:

We zijn jaloers, haha!!!

Geniet ervan, lieverds!!

Tut Melle en Stiena

• 26 Oktober 2009 - 13:41

Ingrid:

Hey Jannie en Tsjeard!!

Ik zag het kaartje met jullie adres op het werk liggen. Dus meteen maar even kijken:) KLinkt erg mooi allemaal daar. Ben echt zo jaloers op jullie!!;)
    Geniet ervan!!

Ingrid

• 27 Oktober 2009 - 17:13

Elise:

Joehoe avonturiers aan de andere kant van de wereld: hoe gaat het daar? We zijn nieuwsgierig naar jullie laatste verhalen en uiteraard naar de foto's!!

Liefs